tirsdag den 26. april 2011

Det var så.................

påsken.
Den fløj afsted og vi har haft "travlt" ♥
Vi fik besøgt et hold venner i sommerhus på Salling, fik besøg af veninde fra Sjælland og holdt 17 års fødselsdag.
En rigtig hyggelig påskeferie, med mange dejlige timer i haven.

Men manden har kørt mig lidt hårdt ☺ Næste lørdag skal jeg løbe de der 10 km i Kvindeløbet og manden vil godt være sikker på jeg kan. Så her i påsken har han haft mig af sted på 8 km ruter (sprang lige fra 6 km til de 8) og samme dag har han lokket med is, hvis vi var på cykel. Den første dag var det kun 5 km frem og tilbage, men i går var der 12 km hver vej - hele familien cyklede med ingen skulle gå glib af en is i vaffelhuset i Saksild.
Godt han er taget på arbejde igen - hi hi
Dejligt at han vil hjælpe mig ♥

Godt vi har løbet og cyklet ellers var det gået helt galt her i Påsken - for der er røget nogle kager ned.

Jeg har bagt -hold nu fast-
Napolenonhatte, Hindbærsnitter og Kokosmarengs (det var en dag)
Lagkage m. fire bunde og Muffins med fuglerede
Lagkagenbundene er to roulader, som er delt til fire bunde. Forneden er der en mokkacreme, midten har en vaniljecreme, næste er rabarber/marcipan-creme og øverst er lagt en blød chokoladeglasur - mums♥
Ananasmuffins  med en marengs ring og M&M's penuatsæg, det holdes på muffinen ved hjælp af lidt glasur.

Godt det er blevet hverdag, sluttede lige påsken af med en squashkage, som ældste lige skulle have med i skole i dag.
God mand........hov Tirsdag!!

3 kommentarer:

  1. Den lagkage waw. Vil du slippe en opskrift??????? For den er da lige til at saette taenderne i. Tillykke til den 17 aarige. Og saa hepper jeg paa dig til loebet.

    SvarSlet
  2. hold da op en masse lækkerier. Jeg bliver helt lækkersulten. God løbetur.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Føj hvor ser det lækkert ud ;0)

    SvarSlet