tirsdag den 12. april 2011

dryp......................

Hvorfor bliver man syg? og så lige i denne uge?
I går begyndte næsen at rende og i dag trykker det enormt i hovedet.
I går kunne jeg lige hænge sammen og få købt ind og lidt mere, i dag bliver det vidst sofaen.
I går kom der ikke nogen mand hjem og aflastede mig, i dag kommer han heller ikke.
I går lavede jeg dog aftensmad, i dag kommer drengene til det.

I går nussede jeg lidt rundt, i dag bliver det til lidt hæklede æg når jeg er vågen.

3 kommentarer:

  1. Åh ha nej.. Øv.. God bedring.. sender positive energier..;0)

    SvarSlet
  2. God bedring - kender det alt for godt, jeg er syg på 5 dag, også med snot. Men nu går det i det mindste den rigtige vej, og forhåbentlig kommer jeg af sted igen i morgen.

    SvarSlet
  3. Lige et hurtigt smut forbi dig for at ønske rigtig god bedring.....og så kalder sengen højlydt på mig igen :((

    kh Jane

    SvarSlet