onsdag den 6. april 2011

uha uha...............

Hvor er "mit" kamera????

Manden min spurgte i søndags, om jeg kunne undværre kameraet mandag. Jeg kiggede på ham med klemte øjne.
Der var en kollega, som kiggede efter et nyt kamera og de havde snakket om vores. OK, tag du bare kameraet med.
MEN MEN havde han det med hjem????
NEJ! ok, jeg kunne godt forstå at kollegaen ikke kunne nå at lege med det i arbejdstiden. Så tirsdag skulle manden nok tage det med hjem.
MÆND!!
De husker ikke altid for godt, min gør ikke altid ;o)
Han havde selvfølgelig ikke fået kameraet med hjem, for han skulle liiige til et møde i Århus og glemte liiige at få fat i kollegaen inden.

Sååå, nu håber jeg at manden husker at tage kameraet med hjem i dag.

Lidt mystisk er det dog, at når noget er uden for rækkevidde, så har man bare brug for det. Tag nu kameraet, så tager jeg lidt billeder - ikke hver dag, men næsten. (der skal jo noget på bloggen).
Jeg savner "mit" kamera - hulk ☺

Forhåbentlig kan jeg lægge en lille give away på bloggen. Jeg mangler at få taget et par billeder ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar