torsdag den 28. august 2014

Blå.....

Hæklenålen er kommet i sving.
Der skal noget nyt på krogen. Lige nu sidder der en minion, som kugleskjuler på anhængertrækket. Minionen er blevet noget snusket, så nu skal der nyt på.

Jeg har fået en "ufrivillig" pause i strikketøjet. Trøjen Knud Rassmusen hviler lidt. Jeg er færdig med kroppen og mangler ærmerne. Jeg gik igang med et ene ærme på en rundpind og ville strikke den med Magic loop - det er min tålmodighed ikke til!!! Alt den hiven rundt med wiren, jeg havde det som om jeg ikke strikkede, men sad bare og flyttede rundt med wiren.
Nu venter jeg på et hold ærme pinde kommer i postkassen også skal der strikkes. Det ved man da hvad er ;o)

1 kommentar:

  1. Hvad skal der saa paa din krog???? Din mignon er saa soed. Magic loop, der skal lidt traening til, men jo laengere din naal er, jo lettere bliver det.

    SvarSlet