fredag den 22. august 2014

Bog 5

Sara Blædel "Dødsenglen"
Sjette bog om Louise Rick.
I "dødsenglen" arbejder Louise på to sager. Den ene handeler om forsvundne kvinder. Kvinder, som pludselig forsvinder helt uden grund. Louise er sikker på at kvinderne er blevet fortført eller drøbt.

Den stenrige familie Sach-Smiths har gennem generationer eget et flere hundrede år gammelt glasikon, Dødsenglen. Pludselig er ikonet forsvundet og jounalistveninden Camilla har presset politiet til at genåbne sagen af Fru Sach-Smithes påståede selvmord.

Louise har fingerne godt nede i begge sager og pludselig viser det sig at de tog sager hænger sammen.

2 kommentarer:

  1. Jeg har gennem sommeren hørt og/eller læst alle 8 bøger i serien og jeg glæder mig til november, når bog nr 9 kommer :) kh Pia

    SvarSlet
  2. Jeg kan se ovenfor, at der snart kommer en ny bog. Det bliver godt. Jeg lyttede også Dødsenglen i sommer, og den var super spændende.

    SvarSlet