onsdag den 10. september 2014

Date....

Jeg pakker, og vender og drejer mit tøj. Der skal tøj med til 4 dage, men problemet ligger i hvad skal med. Jeg tager rigeligt med, for jeg har en hel kuffert for mig selv :o)
I aften drager jeg afsted til en rendezvous i Pisa.
I Pisa går en fantastisk mand rundt og venter på jeg kommer.
Så har vi helt til søndag inden turen går hjem igen.
4 dage i Pisa med en skøn og dejlig mand
Så kan det ikke blive bedre 
♥♥♥♥



♥♥
Drengene skal være alene.
Tænk drengene er så store, at de tager 4 dage alene i stiv arm.
De glæder sig faktisk.
Mor, tag du bare afsted.
♥ Dejlige drenge ♥

3 kommentarer:

  1. Håber du får en helt fantastisk tur.

    SvarSlet
  2. Hvor gid til jer;) nyd det. Pisa er en smuk smuk by.
    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. God tur, - "date" i Pisa, det må lige være sagen.

    SvarSlet