onsdag den 3. juni 2015

Banderole....

Jeg så et sted, hvor de havde sat banderole omkring deres færdig strik.
Yes, god ide.
Jeg satte mig til computeren og begyndet at lave mine egne banderoler.
De første blev med dansk tekst, men det var som om det ikke tiltalte mig, derfor er teksten engelsk.
 Banderolen holder f.eks. godt sammen på en stak karklude,
Bag på er der plads til at skrive oplysninger omkring
garn og pleje.
 Jeg lavede en kort og en lang model.
 Den korte kan holde 1-2 karklude
 eller pynte i en æske
 Det sætter lige prikken over i'et, når man skal aflever et stykke dejligt hjemmelavet strik.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - en rigtig god ide:-)

    SvarSlet
  2. Det er da en super god idé. Hvor er det fint.

    SvarSlet
  3. Rigtig god idé. Jeg er også igang med at lave mine egne. Hvordan og i hvilket program har du lavet dine? :_)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt Adobe InDesign, og leget lidt med forskellige linjer, teksttyper m.m.
      God arbejdslyst :o)

      Slet
  4. Hjemmestrikket af Dagny

    SvarSlet
  5. de ser gode og flotte ud :) har du en pixel størrelse på dem ? eller bare størrelse i cm :) ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ole
      Jeg laver banderolerne, som PDF. En PDF, som passer til en A4. De korte er lige så bred, som en A4 er bred og de lange er lige så lange, som en A4 er høj.
      Jeg håber det hjalp :o)

      Slet