tirsdag den 6. januar 2015

Året der gak.....

Tak for 2014
Tak for alle kommentarene
og
Tak til alle som har kigget ind.
46 indlæg med færdige ting fra hånden.
Jeg er glad for jeg fik så meget i gang på symaskinen.
Det har været dejligt at arbejde på den.

8 bøger blev det til, dog kun 7 indlæg
Jeg fik læst mindre en jeg plejer, men lidt blev det da til.
Der er ikke noget som at sidde med en bog i hånden og bevæge sig ind i en anden verden.

 Kun 339,62 km blev det til i løbeskoene.
Det var ikke meget, under halvdelen af 2013 og knap dobbelt så meget som det første år 2009.
Det kan kun gøres bedre, MEN først skal løbeglæden tilbage.

Nu tages der hul på et nyt år og jeg håber i vil følge med.
Jeg lover der kommer indlæg om mine forskellige kreaprojekter og om de bøger jeg for læst.

God vind til alle i 2015

3 kommentarer:

  1. hold da op et et travlt år Henriette ...
    dejlige sager på den kreative side - og 7 bøger er da ok ...
    har vist læst 2 ....
    og 339 km er da bedre end mine 0 .... jeg har dog bevæget mig en del på cyklen og på gåben :) - men jeg har vildt lyst til at lære at løbe
    glædeligt 2015

    SvarSlet
  2. Godt nytår til dig.

    SvarSlet
  3. Godt nytår!

    Fin og kreativ blog :-) Vi sidder lige og søger lidt håndarbejde inspiration og faldt over din blog :-)
    Har lige lagt en giveaway op med to håndarbejds præmier, så ville se hvor mange kreative sjæle der er i Blogland.

    Mange hilsner fra Maria & Tina fra "En verden af kunst"
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet