tirsdag den 3. februar 2015

øv øv......

Mandage, tirsdage, onsdage og torsdage er mine vaskedage.
I går skete der så dette ↓
Jeg kom ud i vaskerummet og rummet var helt dampet til. Der stod damp ud af sæbeskålen og maskinen var varm!!!
Heldigvis var der kun lagner i - og ikke silke.

Nu står jeg så her og venter på en ny vaskemaskine.
Vi bestilte en i går aftes og den kommer i morgen (onsdag), havde vi bestilt inde kl. 20 var den kommet i dag. øv
Desværre har min Håndværker ikke tid før torsdag aften. Han skal spise på Frisholt (Grundfos gæstebolig) onsdag aften.

Vasketøj og jeg må vente ......


3 kommentarer:

  1. p.... vaskemaskine!
    Når sådan noget sker her, sender jeg altid en del tanker til vores formødre, for hvem vaskemaskiner var en helt ukendt ting.
    Jeg kan godt forstå, hvorfor vi som børn altid havde strenge ordrer om ikke at snavse os til.

    SvarSlet
  2. føler med dig - har længe gået og kigget på min, i går kom servicemanden - den var kalket til i sæbeskålen! ja det behøver ikke altid gå galt..men nej jeg havde ikke overvejet at tjekke der, tillykke med din nye :-)

    SvarSlet
  3. Vaskemaskinen er en god ven, - det er godt, at du kan få en ny ret hurtigt.

    SvarSlet