tirsdag den 6. oktober 2015

Læder.....

I dag står den på læder arbejde.
Manden ville gerne have en kortholder. Det laver jeg da, sagde jeg til ham.
Jeg fandt mønsteret på denne søde lille kortholder hos Crafpassion, som også har en god vejledning.


Nu har Manden brugt den en måneds til og har fundet ud af han hellere vil have en i læder.
Mand er lidt misundelig på den pung jeg lavede til mig selv i forår 2013 (jeg er selv ret glad for den).
Så lidt ping pong frem og tilbage, om hvad det var han havde i tankerne.
Resultatet af hans tanker, har jeg forhåbentlig fået ned i min papirskabelon.
For i dag sker det. 
Jeg klipper i læderet og begynder på kortholder i læder til Manden.
Jeg skal bare have den færdig til mandag, for der fylder han år og han ønsker sig tilfældigvis en håndsyet læder kortholder ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar