fredag den 16. december 2011

Julekort..........

"Mor, har vi sendt julekort ud??"
Naaj, det har vi ikke.
Der skal være tid til at skrive julekort, der skal være ro i hovedet til at skrive julekort ♥

Så her til morgen satte jeg kalenderlyset hen foran min kaffekop. Fandt adressebogen, kuglependen, klistermærkerne, frimærkerne og de færdig købte julekort. Nu skulle det være!

Ja, ja i år har jeg skåret et hjørne af. Jeg har "snydt" og købt nogle søde julekort. Manden siger altid op til jul "du finder på for mange projekter"  så jeg prøver at lade være. Ok, kortene er købt, men men jeg havde ikke købt nok. Øv, så jeg har været i gemmerne og fundet ubrugte julekort, som blev købt for år tilbage.

Nu er alle julekortene skrevet Der er sendt varme tanker med hver eneste kort  Der er ønsket god jul og godt nyt år til alle   Der er sat julemærker på kuverterne  og pyntet lidt ekstra med en nisse   De sidste skal  have frimærker på, der var hellere ikke nok    Så skal de sendes 

Glædelig jul og godt nyt år til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar