tirsdag den 19. juni 2012

Kom nu....

Mit løbegejst ligger lavt for tiden....
Så er det jeg siger
"hvad er det mindste jeg kan gøre?"
Det mindste er vel at trække i løbetøjet - hvad sker der så??
Jo, så får benene lidt lyst til at løbe en tur.
I går blev jeg nød til at sige endnu en gang, efter løbetøjet var kommet på
"hvad er det mindste jeg kan gøre?"

Det mindste var vel at løbe min 2,96 km rute. Hvad sker der så??
Jo jeg spænder afsted - det skulle gerne kunne mærkes at jeg havde været ude og løbe. Så benene for afsted, nu hvor de ikke skulle løbe 6km, men 2,96km.
Jeg fik varmen lad mig sige det og da jeg tjekkede tiden kunne jeg ikke få armene ned.
Halihalo jeg havde løbet med en hastighed på 11,23 km/t - vildt.
Hvis det er det mindste jeg kan gøre ;o)   hvor ender det så henne??
hi hi

3 kommentarer:

  1. Godt gaaet. Tillykke med det.

    SvarSlet
  2. God ide, at tale dig selv igang og ud af døren, på den måde. Nogen gange må vi sparke blidt til os selv :-)

    SvarSlet