onsdag den 13. februar 2013

MOAR.......

Mor, kan du ikke sy en taske til min computer?
Jo, det kan jeg da ;o)
Nu er der tænkt, tegnet, valgt stof, tråd, lynlås - alt i samarbejde med Mellemste. Mellemste mangler en taske, hvor hans computer kan være i. Han har en rigtig god hard cover til computeren, men den kan ikke være i skoletasken og Mellemste er træt af at slæbe rundt på en plastikpose.

Jeg kigger lidt nærmere på stoffet og målene også pludselig har jeg skåret det ud. Det er altid det store spring, det at skære stoffet ud. For så skal målene være lige i skabet - det tror jeg nu også de er.

Tasken for lomme på bagsiden, en for lomme og en lomme inden i tasken. Så er der plads til lader, mus, blyanter og papir. Det skulle give tasken en længere leve tid - håber jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar