lørdag den 1. marts 2014

Ventetiden.....

var laaaaaang.
Jeg fik en Le Creuset kedel af Svigerforældrene i julegave. De havde desværre købt en anden model end den jeg gerne ville have.
Pyt - jeg bytter bare.
Bare og bare - det var ikke bare. Jo, jeg kunne godt komme af med kedlen og bestille den ønskede model. Det gjorde jeg inden nytår.
Så laver Le Creuset den fejl, at de ikke sender kedlen med i den første forsendelse til Kop og Kande i januar.

Ville de så sende bare den, når de havde lavet en fejl?
NIX, Kop og Kande kunne få den med næste gang de havde vare nok til at Le Creuset ville levere vare.
Det er den forklaring jeg har fået inde fra Kop og Kande.

Nu koger jeg vand i min fine nye Le Creuset kedel og den fløjter lystigt.
Er den ikke fed??

Vente tiden var lang og træls!! Men jeg elsker denne model, så hvad gør man?

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, ventetiden var det værd!
    Den er da skøn:-)

    SvarSlet
  2. Den var da vist værd at vente på :)

    SvarSlet