tirsdag den 28. april 2015

Højbede...

de er ikke klar endnu. Det er et større arbejde, vi er gået i gang med.
Ældste har gravet og gravet ud til fliser mellem de kommende højbede.
Jeg har kørt trillebør, så jeg nu har nogle overarme der ikke er til at spøge med ;o)
Jorden, som vi har gravet væk er blevet fordelt ud i haven.
Vi får næsten en helt ny græsplæne på hele grunden efter dette.
Manden river og river og jævner ud.
Manden får skåne jobene, der er noget med en diskos.
Vi andre tager slæbet og lader Manden styre slagets gang ;o)
 Denne bunke jord skal op i højbedene, når de engang er blevet bygget.
Indtil da opbevare bunken vores rabarber og kostbare asparges.
 Vores indkørsel er spærret af stabilgrus.
Så det er det næste jeg køre med i trillebørren.
 Vores 30 x 30 cm fliser er også kommet.
Vi snakkede om at ligge mursten og det kunne se rigtig godt ud. Men mursten har en evne til at blive glatte og mosbegroet. Det er ikke smart mellem højbedene.
Derfor betonfliser mellem højbedene.

I år bliver vores have ikke den pæneste have, men en arbejdshave.
Heldigvis er der alle blomsterbedene og drivhuset, som jeg kan nyde
 og det gør jeg. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar