tirsdag den 11. august 2015

Nu på facebook...

Hvad skete der lige der????
Jeg er på facebook - hallo??
Jep!
Jeg har lavet en side på facebook.

Jeg ved faktiske ikke helt om jeg skulle koble blogger til facebook og lade opslagen her fra bloggen gå direkte ind på facebook.
Kan man egentlig det?
Eller jeg skulle lade facebook siden bestå af færdige resultater.
Måske skulle jeg lave et album med ting jeg godt ville sælge.
Indtil vidre har jeg lagt billeder af de ting jeg har lavet.

Jeg ved det ikke. 
Jeg bruger nok facebook for lidt, til jeg ved hvad folk gerne vil have.

Hvad siger du?

2 kommentarer:

  1. Tillykke med FB-siden! Det er lidt svært at undgå FB, og det er faktisk en god supplement til bloggen. Jeg har koblet Blogger og FB-siden sammen via NetworkedsBlogs, så indlæggene kommer på FB automatisk. Vh

    SvarSlet
  2. Jeg er ret ny pa FB, men jeg liker da, helt klart.

    SvarSlet