tirsdag den 25. oktober 2022

Hospitalsklovnen Baroli

I maj lavede Danske Hospitalsklovne en konkurrence sammen med mig.
Vinderen havde valgt, at jeg skulle hækle hospitalsklovnen Baroli.
Da Baroli havde været en super hjælp til hendes daværende 1-årige søn.
Jeg gik i gang med hæklenål og garn.
Først i juni afleverede jeg en hæklet Baroli til vinderen.
Baroli går med en hønehat og spiler på ukulele

Seler skal der, da også til for at holde bukserne oppe :o)
Baroli's kittel ligner lidt en uniformsjakke ;o)
Hæklede dele på Baroli:
Krop, arme, hænder, ben, fødder, butterfly, ukulele, hønehat og knapper.
Strikkede dele på Baroli:
Bukser, vest og kittel.

Mønsteret på Baroli kan du købe og få den tilsendt som en PDF-file.
Mønsteret koster 50kr, hvor af de 40kr sender jeg videre til Danske Hospitalsklovne ♥

Den hæklede Hospitalsklovnefamilie ♥



 

6 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er den bare FIN! Især hønehatten.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hatten er skøn og gør Baroli helt rigtig 😁

      Slet
  2. Kære Henriette. Hvordan køber jeg opskriften på skønne skønne baroli ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej du sender mig en mail 😉 i venstre side under mit profilbilled finder du min mail 😊

      Slet
  3. Den kommer retur igen. Har skrevet på insta til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Mystisk, men nu har vi fundet hinanden 😁

      Slet