tirsdag den 10. januar 2023

Mon i husker mig????

Nogle gange falder jeg over min blog og tænker "jeg burde......."
Jeg tror måske jeg kan vække bloggen til live igen.
Efter jeg fik, en Instagram profil er min "hverdag" flyttet der over.
Men måske jeg kunne skrive om de vandreture Manden og tager. Dem kommer der nemlig flere af.
Vores tur fra Silkeborg-Randers har givet os blod på tanden.

Så jeg tænkte, jeg kunne skrive om dem her.

Det hele skal da også krydders med lidt garn og det kommer der også ;o)

Jeg har gang i en hemmelighed til alle mine følger, både her og på IG :o)
Hemmeligheden har noget med garn, at gøre - spændende - men i kommer til, at have tålmodighed, for det bliver først til efteråret/vinteren jeg afsløre den :o)

Nu prøver jeg og krydser fingerne for, at jeg kan få live i bloggen igen ❤

2 kommentarer:

  1. Hej. Det der med at blogge igen, synes jeg bare lyder SÅ godt. Der er i den grad mangel p bloggere og den ro det giver at "kende" nogen fra en blog. Jeg læste din blog for flere år siden, men efter en ny computer var du faldet ud, så jeg er glad for at have genfundet dig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nok ikke kun på din computer, at jeg var faldet ud af - tihi - jeg har ikke været aktiv her på bloggen. Men nu prøver jeg, for jeg har egentlig savnet den ♥

      Slet