tirsdag den 17. januar 2023

Jeg har en plan

Skide godt 😁

Manden og jeg begyndte, at gå ture på 15km og derover i 2022.
Vi har gået mellem 20-78km pr tur. Det blev dog "kun" til 3 ture i 2022.
Det at gå og gå i flere dag kan noget. Det syntes vi begge to og vi nyder, at gå i naturen i hinandens selskab.

I år har vi planer om, at se flere steder af Jylland i vandreskoene.
Jeg vil skrive om vores ture her og måske inspirere andre til, at gear helt ned og gå en tur.

Desuden arbejder jeg på en hemmelighed til jer, mine læser.
En hemmelighed, som først bliver afsløret senere på året.
Det tager lidt tid, både kreativ- og pctid 🥰
Men det ser lovende ud. Jeg er indtil videre godt tilfreds.

I 2020 lavede jeg min kost om og begyndte, at spise få kulhydrater. Jeg har nogle få opskrifter på "brød" og "kager" mon ikke de skulle slutte sig til de andre opskrifter, som findes her 😉

Vi kan nok ikke komme uden om mit strik og plantefarvning. Sååå mon ikke der også kommer noget om det.

Altså det er min plan om, at få gang i bloggen. Nu håber jeg så, at jeg kan gennemføre det.

Rigtig god dag 😊



2 kommentarer:

  1. Skidegodt, Egon, øh Henriette ;)
    Jeg glæder mig til at læse mere, måske især om plantefarvning, der også optager mig. Og så elsker jeg altså hemmeligheder.

    SvarSlet