torsdag den 24. januar 2013

Kage, bage.....

Jeg bager kager, jeg bager kager, jeg bager kager og bløde brød
Det er ved at være et stykke tid siden jeg har bagt kager. Der er blevet bagt groftbrød, små kiks til madpakker og rugbrød. Men kager er der ikke blevet bagt - hvad skeer der lige der.

Nu hober det sig op. Manden skulle holde vandværkmøde og de skulle da have lidt til kaffen. Jeg bagte nogle kanel-småkager, bedstes horn m. marcipan og chokolade også lige en banana-cream-pie. De blev alle sammen serveret sammen med en kop kaffe og en lille romtopf.

I aften har Manden lovet at tage kage med til sløjd. (hans kaffe-kage-club, hi) Sidste gang fik de en ny bagt kringle og forrige gang havde jeg lavet gåsebryst. I aften skal de have lov til at sætte tænderne i en eclair.

Nu tror jeg at kage-bage-genet er brugt, om ikke bare for en uges tid ;o)

1 kommentar: