mandag den 25. marts 2013

Køkken........

I den næste tid komme i til at høre om mit køkken. Det er et køkken jeg har ventet på i 8 år, men der var lige et badeværelse og ....... der kom i mellem. Men nu...
Nu har Manden hevet to skabe ud, fjernet fliser, nogle lofts brædder og det inderste af ydrevæggen.
Et læs er kørt på genbrugspladsen og et læs venter på at de skal åbne i dag.

Hold da op hvor det kan støve! Men pyt, jeg får et nyt køkken. Jeg går rundt og kan ikke rigtig forstå det, endelig skal vi have lavet køkkenet om. Endelig bliver der lidt mere plads ved spisebordet.

4 kommentarer:

  1. Det bliver da skønt! Selv om det nok kommer til at støve lidt endnu.... God påske!

    SvarSlet
  2. Det er slet ikke dejligt, mens det står på. Men bagefter.....

    SvarSlet
  3. Det skal nok blive rigtig godt!

    SvarSlet
  4. Hold da så er det nu. God fornøjelse......her sidder jeg trygt og godt i sofaen og venter og venter og venter.....på at Hans, efter at have brugt 4,5 timer på at tømme bogreolen, kan komme videre med vores maleprojekt i stuen;-)

    SvarSlet