tirsdag den 5. november 2013

Henriette's kaffebord....

Da vi holdte Mellemste 14 års fødselsdag, var der et par naboer, som gav en opmærksomhed og det ville vi sige tak for.
Manden havde sagt jeg endelig ikke skulle holde mig tilbage ;o)
 Værsågod
 Rugbrødslagkage m. solbær
 Roulade m. hindbær
 Medaljer m. blåbær
 Kikskage m. lidt appelsin
Lun æbletærte, dobbelt ingefær kager, tranebærkager, havregrynskager, kokostoppe m. appelsin og chokolade.

Jeg holdt mig ikke tilbage. Jeg har bagt og bagt og jeg har nydt det.
Bare bage igennem.

Naboerne gik mætte herfra ;o)

7 kommentarer:

  1. Hold da op et kagebord. Mums - heldige naboer du har der. Ja tror gerne de var mætte....

    SvarSlet
  2. Skulle man måske besøge dig i stedet for at tage til Sønderjysk kaffebord? ;o) Det ser lækkert ud :o)

    SvarSlet
  3. Sikke et overdådigt kaffebord, der kan vist kun gå mæt og glad fra (:

    - Anne

    SvarSlet
  4. Du er da vist lidt skabssønderjyde?!
    Det ser hammergodt ud - mine storfavoritter er rugbrødskagen og medaljerne, men resten ser også ud til at være lige til smagsløgene!!
    Sig endelig til næste gang, vi kommer!!!

    SvarSlet
  5. Sikke et kagebord. Jeg håber sandelig at naboen kunne tage fra :)

    SvarSlet
  6. Hold op sikke et kagebord. Godt forstå naboerne ikke gik sultne hjem. ;-)

    SvarSlet