mandag den 25. november 2013

Trommestikke....

Det er lige fra den ene ydrelighed til den anden.
Julesokkerne strikkes på pind 3½ og Regnvejrsdag strikkes på pind 3.
Men men men futter strikkes på pind 8 - de fylder godt i hænderne.
Futterne strikkes i dobbelt Viking Sportsgarn.  
5 par futter bliver det til. Svigerforældrene ønsker sig hver et par i julegave, så det skal de selvfølgelig have. Ældste ville gerne have nogle nye og Yngste syntes også at hans trængte til at blive skiftet ud. Mine egne røg ud i foråret, så det er også tid til nye futter til mig selv.

Nu skal de bare strikkes færdig, valkes, blokkes ud og smøres med latex. Derefter vil de være klar til at holde fødderne varme vinteren igennem.

4 kommentarer:

  1. Lyder spændende. Jeg håber, du viser flere billeder af, hvordan man så gør det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må huske at tage billeder :o)

      Slet
  2. Jeg synes nu du har nået meget på 14 dage. Især med tanken om den dårlige arm :)

    SvarSlet
  3. På en pind 8 går det hurtigt.
    Dårlig arm?? Ved ikke lige hvad du mener.

    SvarSlet