mandag den 18. november 2013

Mere....

Jeg har rigtig fået taget hul på bylden. Normalt kommer jeg altid i gang i sidste øjeblik med at lave nyt julepynt. Godt det samme tror jeg Manden syntes. MEN i ÅR, jeg juller og juller
Se nu der →
Vi skulle rigtig have syet gæs i kreaklubben men julemagasinet fra Alt om håndarbejdet havde undladt at trykke mønsteret på mønsterpapiret - ALTSÅ.
Jeg havde kun tage symaskine og stof med. Ingen pinde eller garn. Helle havde garn med og Birgit sad med papir.
I bladet var der syet bogstaverne JUL. Det kunne jeg da godt sy.
Jeg tilføjede dog en dybde på bogstaverne, det kan jeg bedre lide. De er blevet helt gode syntes jeg.
Der mangler nu noget - er også kommet i tanke om hvad. Så jeg må heller til maskinen igen :o)
Måske bogstaverne skulle pyntes med lidt hæklerier - hm må lige snakke lidt med hæklenålen om det.

1 kommentar:

  1. De er SÅ fine Henriette, og du er i god tid lige som mig;))

    SvarSlet