mandag den 9. december 2013

Julerie....

Jeg stod nede i mit drivhus og skulle rydde op efter binding af adventskransen og juledekorationerne. Ikke det mest spændende og så 14 dage efter jeg havde lavet dekorationerne.
Pludselig faldt mit øje på disse hyacintglas. Hm de kunne da bruges til andet en hyacinter. 
Hurtig ind og vaske dem. Rundt i huset for at finde et par figurer, som kunne komme i glasene.

Nede i drivhuset fik jeg ved hjælp af et par blomsterpinde stoppet lidt mos i bunden af glasene. Ned kom snemændene. Jeg dryssede lidt kunstig sne over dem.
Fyrfadslysene står i et lille glas beregnet til fyrfadslys. Dette lille glas er sat fast med lidt blomster-tyggegummi (ved ikke hvad det hedder, men det er grønt). På den måde er jeg sikker på at hyacintglasene ikke pludselig sprænger.

4 kommentarer: