søndag den 29. december 2013

Heldige mig.....

Jeg er blevet forkælet igen i år. Jeg er en af de heldige december børn, hvor der kun skal ønskes en gang om året.
Selv om jeg har fødselsdag 3. juledag, så har jeg kun en gang fået en gave som var slået sammen. Lige ind til i år.
Der sad jeg og pakkede gaven ud fra Manden og inden i gaven var en gave. På denne til-og-fra mærke stod der at gaven var både jule- og fødselsdagsgave. Da det ikke var min fødselsdag måtte jeg vente.
Nøj, skulle jeg gå rundt om den gave i 3 dage. Det var ikke til at holde ud og tænke på.
Så sagde Manden "der står noget på bagsiden"
Py-ha, der stod at nu da det var jul, så pyt :o)

Gaven blev pakket op og inden i var ↓
 En Huawei Ascend P6
 En lækker tynd mobil.
Jeg har snakket om den og havde endelig besluttet mig for at købe den i januar.
Manden kom mig i forkøb og jeg vil også hellere have den fra ham♥

Det kan man kalde en opgradering der vil noget.
Jeg går direkte fra en Nokia 5220 xpressmusic
til denne smarte phone.

Nu bliver jeg ikke "drillet" mere i kreaklubben ;o)

Denne nye smarte telefon, som ikke mere kan være i min baglomme, skal bo godt og blødt.
Jeg har syet et etui til mobilen i filt.
En lille lomme til høretelefonerne på den ene side. 
Og en større lomme til evt. kørekort på den anden side.

Med lidt broderi til pynt, så ligger min skønne mobil smukt og behageligt.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du da heldig!
    Og tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
  2. Heldige dig ;O) Stor tillykke med fødselsdagen.
    Godt nytår.

    Mona

    SvarSlet