onsdag den 1. januar 2014

Året der gik.....

Tak for året der er gået.
Tak for alle kommetarene, jeg nyder hvert eneste.
Året gik hurtig og jeg nåede ikke helt det jeg ville.
 Jeg ville gerne have haft 52 indlæg omkring ting, som jeg havde fået færdig.
Det blev til 48 indlæg se dem her nørklet 2013
 Jeg fik læst en bog i måneden og det var lige hvad jeg gik efter.
Dog kan jeg se jeg har glem at skrive om den ene, men mon ikke det går an ;o)
Bøgerne kan genses her Bøger 2013
Jeg har brugt mange timer i mine løbesko og jeg er godt tilfreds.
Det blev til 695,6km 
Dem løb jeg på 68timer 3min 47sek
Jeg har igen forøget mine kilometer, denne gang blev de forøget med 143,7km.
Helt tilfreds er jeg :o)
Året 2013 bød på to gange blogtræf, en i Nordjylland og en i Sønderjylland. 
To dejlige dage fik jeg der.
Nu skal vi ikke glemme de skønne aftner, som jeg tilbringer sammen med Helle og Birgit.
De er mine kreative sparringspartner.

Endnu en tak til alle for året der gik.
Nu tager vi hold på det nye og venter spændt på hvad 2014 vil bringe.

3 kommentarer:

  1. WOW! Sikke en flot status.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Hold da op du har været flittig, med alle tingene du har fået lavet, bøger du har læst og dine løbeture, du kan sagtens være stolt af dig selv.
    Godt nytår
    Hanne

    SvarSlet
  3. wauw Henriette ... du har været mere end flittig ... for ikke at nævne hvor mange lækre spiselige ting du også har fremtryllet i året ...
    Du er en sej kvinde :)
    knus og godt nyt år med nye mål

    SvarSlet