torsdag den 30. januar 2014

Puder....

Der er syet flere puder. 4 stykker.
 4 små puder
8,25 x 8,25 cm (3¼" x 3¼")
En lille Log Cabin
Strimlerne de er syet af er 1,9 cm (¾")
 4 små nålepuder
Jeg har en kasse med stof stumper og her ligger stumper fra det aller første quilt jeg har lavet.
Hvert eneste stykke stof, der er brugt er der en quilt bag og jeg kan huske dem :o)
Så det var sjovt at rode i kassen og finde stofferne og gå en tur ned af memory lane.
Min label er så tilpas stor, så nålepuden kan hænge i den på symaskinen.

Hvor er det skønt at få gang i symaskinen igen. I år skal der syes noget mere og jeg har allerede projekter liggende ventende, både omkring syborderet og i hovedet :o)

2 kommentarer:

  1. hvor er de fine og historiske Henriette :)

    SvarSlet
  2. Fine puder du har lavet både de store og de små.
    Hanne

    SvarSlet