fredag den 1. januar 2016

2015 gik .....

 Tak for 2015
Tak for i bliver hængende og skriver med.
Jeg håber vi "ses" i 2016
60 + færdig gjort håndarbejde blev det til i 2015
Det er vildt, hvis jeg selv må sige det.
Jeg syntes også jeg har haft garn eller stof i hænderne hele tiden,
men det er vel kun sundt, ik?

Når jeg kigger tilbage har året gået mest med håndarbejde.
Jeg har ikke fået læst helt så meget, som jeg gerne ville.
Jeg har ikke fået løbet, det jeg ville og burde.
Men jeg har fået brugt min kreativitet, mere end jeg havde regnet med

I 2015 har jeg fået gang i min side på facebook.
 Facebook siden, bruges til de færdige ting jeg har fået lavet.
Hvad der sker inden det kommer der, fortæller jeg her eller på Instagram.
Tja, det er jo hele tre ting, der skal holdes styr på.

Men de har hver især deres gode sider. 
Så jeg prøver at hænge i så godt jeg kan.

Godt nytår til alle.

3 kommentarer:

  1. Ja hold da op du har fået lavet nogle projekter, hvis nu jeg bare havde fået lavet det halve af det.. Det helt klart en af mine mål her i det nye år.. Godt nytår :)

    SvarSlet
  2. Du har da virkelig været produktiv i 2015. Også godt nytår til dig.

    SvarSlet
  3. Hvor har du fået lavet mange skønne ting, jeg glæder mig til at se, hvad du får produceret i 2016
    Godt Nytår

    SvarSlet