mandag den 11. januar 2016

Gang i garn.....

Her er gang i garn. 
Jeg har gang i ren bomuld, ren uld og en blandings garn. 
Her bruges både strikkepinde og hæklenål.
Vi kigger lige på det :o)
 Hospitalsklovnen Pablo er på trapperne.
Han bliver hæklet i ren bomuld.
 Jeg fik to nøgler Mayflower esay care af YngsteSøn i fødselsdagsgave.
De bliver til en lækker hue, som næsten er færdig.
 Før jul havde jeg ikke nogle garnprojekter, så jeg slog op til en trøje til Manden.
Den bliver strikket i Mayflower Esay Care, 
for det kradser ikke.
Nogle kalder det for babyuld, jeg kalder det mandeuld ;o)
 Af Svoger fik jeg en dejlig blomst juleaften. 
Han kom med to nøgler Crazy Zauberball.
Af dem hækler jeg et sjal/tørklæde.
 Dette er ikke helt garn, men handler om garn.
Jeg hæklede hospitalsklovnen Trudi og er nu ved at fin pudse opskriften.
Desværre havde jeg ikke taget ret mange billeder undervejs.
Heldigvis ville virkelighedens Trudi gerne have en hæklet Trudi. 
Her har jeg taget billeder, som bliver brugt i opskriften.
Når opskriften på Trudi er klar, 
lægger jeg den ud til salg.
Salget deler jeg med Hospitalsklovnene,
da det er et rigtig godt projekt, 
at give børnene et smil på læben i en svær tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar