mandag den 18. marts 2019

Nyt ....

Jeg har længe været ked af at der ikke var mere liv på min blog.

Det vil jeg prøve, at lave om på med hjælp af et nyt device vi har fået ind i husstanden og en app.

Vi har købt en tablet, en Huawei mediapad M5, som i dagtimerne står til min rådighed og i aftentimerne står Mandens rådighed. God fordeling, syntes jeg selv.

Appen jeg prøver af, er "Blogger Pro Free - the ultimate blogger client" 

Jeg håber det vil hjælpe mig med, at få lavet flere indlæg 😊

Nu fik jeg sat et billed ind. Syntes ikke lige jeg kan flytte rundt med det, men måske ser det bedre ud når jeg offentlig gør oplægget.

På billedet er hvad jeg strikker på lige nu, OK en af de ting, som jeg strikker på lige nu.

Det er en bordløber, kaldet Dagmar fra bogen "Kunststrik i hvidt". Jeg strikker den på pind 2 i Mandarin heklegarn fra SandnesGarn. Lige nu er projektet så stort, at jeg bruger 2 100cm og en 80cm rundpinde. Så er der to pinde i arbejdet og en pind til, at strikke med.



1 kommentar:

  1. Spændende med en ny device, - og appen ser da ud til at virke.

    SvarSlet