lørdag den 5. november 2011

Tillykke♥................

De heldige vinder af dutterne er trukket :o)
Her i huset har vi Lykkeguder og de stod mig bi.
 Yngste Lykkegud trak første lod og det blev....
ta-da-ta-da
 Vinderen blev Dorte med bloggen Mange bække små bla.
Tillykke Dorte, du var heldig at være den første og fik den du ønskede dig - elefanten.
 Næste Lykkegud var Mellemste, han trak........
bom bomme lom
 Og den heldige var Pia med bloggen Aben og Ugebet
Tillykke Pia, heldigt at du ønskede dig en Muffin.
 Sidst men ikke mindst - Manden som Lykkegud og op af kurven kom
ta da bomme lom
Den heldige blev Helle K. med bloggen Fru Nielsens Hverdag
Tillykke Helle K. du bliver den nye eger af en Ugle.

TILLYKKE TIL ALLE TRE
OG
TAK TIL ALLE SOM DELTOG

Dorte, Pia og Helle er i søde og sende en mail til handmadebyhenriette@gmail.com (tryk evt. på postkassen ude i venstre side) med jeres adresse ♥

7 kommentarer:

  1. tillykke til dem! de er simpelthen sååå søde :)

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderne!


    Så må jeg vist selv lave et par af de sjove dutter :-)

    SvarSlet
  3. Fantastisk - tusind tak fordi jeg var den heldige muffin-aftager ;-)
    fortsat god weekend

    SvarSlet
  4. tillykke til alle 3 heldige :o)
    kram♥

    SvarSlet
  5. Næh dog, hvor er jeg heldig! :-)

    SvarSlet
  6. Tak - jeg ER jo født i et lykkehjul :)

    SvarSlet
  7. Hvor er han sød :) Jeg har modtaget uglen i dag, men kan ikke nænne at sætte ham ud på anhængerdutten ;)

    SvarSlet