lørdag den 26. november 2011

morgen.............

Lørdag morgen og jeg er tidlig oppe. Alt for tidligt til at det er weekend, men til normalt tid hvis det var hverdag.
Jamen, dog hvad skal der ske??
Jeg er så glad og spændt for om en times tid sætter jeg mig i bilen sammen med manden og skal ud og køre.
Ok, hvor hen??

Jeg skal besøge veninden på sygehuset!!
Nu må jeg gerne besøge hende ♥ Veninden tager store "skridt". Fra ikke at kunne sige mange ord i søndags til at snakke med mig over telefonen om torsdagen ♥

I går aftes sad jeg med en lille ting til hende. En lille bolero kaldet Henny af Lotte Kjær. Den var i "Kreativ Strik" i oktober. Nu er det spændende bare om der er garn nok, så Veninden kan få den i dag.

God lørdag ♥

3 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at din veninde gør fremskridt. Jeg håber, du har garn nok til din bolero, for det er da en sød tanke.

    Jeg har ikke været forbi de sidste dage, men hvor er dine små nissehuer dog søde. Og sikke flittig du har været med bagningen:) Mums.

    SvarSlet
  2. Dejlige nyheder - jeg håber I får en skøn dag.

    SvarSlet
  3. Godmorgen søde <3
    Du har godt nok ventet på denne dag, og det er fuldt forståeligt. Nu kan du endelig komme op og kramme og ved selvsyn se at det går den rigtige vej :-)
    Sender søde tanker og ønske om en dejlig dag..

    Kram Gitte

    SvarSlet