tirsdag den 15. marts 2011

Gå i hundene.................

......ikke helt ☺
Morgentravlhed, drengene skal ud af døren og der kan Muffin da godt lige hjælpe, eller hvad?
Så kan jeg have mor i fred, elsker når hun sætter sig en ½time på gulvet med en bog.
Ild i pejsen, er der noget skønner?
Se min dejlige nye kurv.
Muffin skulle slet ikke overtales til at lægge sig i kurven. Vi satte den på gulvet og der gik ikke mere end 10 min, så puttede hun sig i den. 

Her sker ikke meget andet end hvalp. Men hun skal også "pottetrænes", leges med og gennem leg lære meget.
Jeg kan mærke at der er meget mere tid nu til at have hund end da vi købte den første. Da vi købte vores første hund, var yngste 1 år og der var helt ærligt ikke meget tid til hund. Hun blev dog en god og dejlig hund.
Muffin derimod for meget mere af min opmærksomhed ☺ den tid som jeg plejer at bruge på nåle,pinde, garn og stof. Lige nu har jeg kun godt gang i pindene til morgenstund. Men men det vender tilbage, når hun ikke er så ny igen (11 uger er hun)

3 kommentarer:

  1. Hvor er hun dejlig. Får helt lyst til en lille hund, men det går ikke her i huset, så ender det bare emd at kattene flytter ud og det vil vi jo ikke have, så det må vente lidt endnu.

    SvarSlet
  2. Hun er da skoen. Ikke noget at sige til at pindene hviler lidt. Man smelter jo.

    SvarSlet
  3. Eeejh, hvor er hun altså skøn :) Sikke en dejlig bette vuffer.

    Jeg husker det tydeligt, der går meget tid med "pottetræning", leg og hygge. Det er dog en tid man aldrig glemmer, og det er jo samtidig det, der er med til at skabe den skønne hund, man vil have førnøjelse af i fremtiden :)

    Vh Kristine (krissers-cookiecrumble.blogspot.com)

    SvarSlet