mandag den 16. september 2013

Blondetop.....

Det jeg har gået og skulet til er mit sommerstrik.
Jeg faldt for en blondetop af Ann Højgaard Slot. Mønsteret var i sommerens kreativ strik.
Garnet blev købt og noget lækkert garn. Det er dejligt blødt. Det er Drops Lace.
Men de huller - alle de huller. Det kunne da ikke komme bag på mig. Men hold da op, det tog lang tid inden mønsteret sad i fingerne. Så tabte jeg en maske - nej jeg gjorde det to gange - øj jeg er så træt af trøjen, at jeg spænder helt når jeg strikke på den.
Derfor ligger den stille. Det er ellers ikke noget jeg gør. Jeg må ikke gå igang med en ny trøje til mig selv inden den jeg har gang i er færdig, men denne gang får toppen lov til at ligge.
Den kan blive taget op igen efter jul. Jeg skal hellere ikke gå i blondetop nu - vel?


2 kommentarer:

  1. Den bliver garanteret rigtig fin - engang.
    Jeg forstår godt din frustration, tag du bare en slapper med noget mere lettilgængeligt

    SvarSlet
  2. Den er bare så smuk, så jeg håber du får mod på at komme i gang med den igen.

    SvarSlet