onsdag den 9. februar 2011

Fatters.............

trøje er blevet for stor og så kigger han på sin lille kone 
"kan du hjælpe mig?"
I dag vil jeg prøve at sy mandens trøje ind, så manden ikke ligner en der har taget et telt på ☺
Anette Danielsens Morgenstund er kommet på pindende. Jeg har trævlet den påbegyndte vest/top op og bruger garnet fra den. Jeg var heldigvis ikke komme mere en 5 cm op, så det gjorde ikke noget. Det var som om at arbejdet ikke rigtig gled ☺
Nu bliver Drops Delight brugt til en lækker sag kaldet morgenstund.
De maskemarkør, som yngste havde lavet til mig til jul er kommet i brug. Jeg har bestilt nogle flere for jeg har ikke nok når den kommer over på rund pind. Sammen med bestillingen forslog jeg at markørene kunne være lidt mindre - så de ikke er for tunge.
 "jo jo, mor, det kan far og jeg sagtens"

2 kommentarer:

  1. Godt at FATTER har så dygtig en kone.

    MORGENSTUND ser rigtig godt ud bliver spændende at følge.
    kh Jane

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se din morgenstund! Den bliver sikkert dejlig. Jeg kan godt lide Delight - dejligt blødt, synes jeg! (Og flotte farver, ikke at forglemme!)

    SvarSlet