fredag den 2. marts 2012

Gæt engang......

 Hvad har vi her?
?
?
?
?

Et brød med 1 cm skorpe - hele vejen rundt.

Hvordan skete det lige? Jo, hvis man sætter sit brød ind i ovnen ved 225° og bager det i 1½ time :o)
Jamen, 1½time???
Brødet havde fået 25min, men skulle lige have lidt mere. Imens kunne jeg lige tjekke på Maps, hvordan jeg kom ud til Helle fra banegården i Horsens. Jeg skulle til hente Gitte på banegården. Vi skulle til nørkleaften hos Helle, mødes med Birgit der.
Snakken gik stærk i køkkenet, for ældste skulle have lavet et kostume til en fastelavnfest på skolen - sidste øjeblik. (mere om det senere).
Enden blev jeg tog af sted, med hovedet fuld af trækugler, post-it, lim, stof rester, maps vejledning også var jeg 5 min sent på den. Der var ingen brød i hovdet, før jeg fik en sms fra ældste 
"Du har et brød i ovnen, det er noget sort. 
Vi har taget det ud og slukket ovnen"
Øv øv, det var brødet til madpakkerne i dag.
Det er hvad der kan ske når, der ikke er nok ram i hovedet :o)

6 kommentarer:

  1. Hold da op et sort brød men hey altid noget at det blev opdaget og ovnen blev slukket!

    SvarSlet
  2. Fnis ;-)
    Synes nu godt det i midten ku bruges :)Godt du havde andet i fryseren til madpakkerne.

    Kram <3

    SvarSlet
  3. hej Henriette
    uha da ..det må siges at være sprød skorpe....godt familien var hjemme ...hvad kunne det ikke være endt med ...
    knus♥

    SvarSlet
  4. ;0) - bedre held næste gang

    SvarSlet
  5. Billederne taler jo meget godt for sig selv, og smsen overdrev jo ikke. Smagte det inderste ikke ok ?

    SvarSlet