fredag den 30. marts 2012

Gyldne sko..........

            "Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
             Där jag går i mina gyllne skor
             Jag dansade omkring på gatan
            Och hela värden den log
            Digg-loo diggi-ley himlen öppnade sig
            Det är knappt man sina ögon tror
            Åh, jag börjar nästan sväva
            I mina gyllene skor"
                                     Herreys


I går gjorde jeg noget, som man ellers ikke burde.
Når man køber nye løbe sko, skal de løbes til. De kloge siger, at man skal side sætte det med at begynde at løbe interval eller øge sin distance.
Jeg havde taget to små ture i mine nye sko. En søndag på 3 km og en mandag på 4,6 km. Men det var ikke helt godt nok til bare at løbe en længere tur i de nye sko.
I går aftes skulle jeg løbe det sidste løb i Danisco løbene. Det var igen en 10 km og hvad skulle jeg tage på fødderne.
De gamle sko, som havde båret mig 1034 km de sidste 3 år. De gamle sko, som var totalt døde. Ingen stødabsorberende der. De burde have været udskiftet sidste år.
Eller,
De nye sko, som kun have båret mig 7,6 km - men med stødabsorberende sål.
Jeg valgte stødabsorberende sål og det gik godt.

Vi løb inde omkring NRGi Park og slut spurten var på atletik banen. Der fik den ikke for lidt.

Tiden blev : 57 min 26sek

3 kommentarer:

  1. super gyldne sko ...tillykke med det flotte resultat :o)
    godt du valgte de nye
    knus♥

    SvarSlet
  2. Hvor er du god! Du har fortjent dine nye sko:)

    SvarSlet
  3. godt gået, det er jo omkring det jeg har klaret en 5 km på i rask gang. (det må skyldes skoene, som faktisk er ret fede))

    SvarSlet