mandag den 12. marts 2012

Sikke en..........

masse sikkerhedsnåle!
Hver og en har sat i forårstæppet. De har holdt de tre lag sammen, så de ikke skøjtede rundt men blev liggende pænt.
Nu er alle nålene taget ud af tæppet. Jeg fjerner sikkerhedsnålene som jeg får quiltet tæppet sammen og når den sidste nål er taget ud er det bare skønt. For så er der ikke langt igen til arbejdet er færdig ♥
Kantbåndet er syet på. Nu skal det vendes rundt om kanten og syes på i hånden på bagsiden. Tæppet mangler kun en løbegang i toppen, så den kan komme på en rundstok. Der skal selvfølgelig også en label på. Det plejer Manden at lave, han er god til frihånds tegning.
Når lablen er sat på er tæppet færdigt. Jeg skal nok nå det inden foråret er over :o)

4 kommentarer:

  1. Det er da lidt af en samling naale. Hvor mange er der?????

    SvarSlet
  2. har ikke talt dem ;o) og nu er de sammen med alle de andre sikkerhedsnåle.

    SvarSlet
  3. Hej Henriette
    som altid dejlige ting du har gang i ...glæder mig til at se tæppet hængt op ...den med sikerhedsnålene brugte jeg også en gang ...( men synes nu spray-limen er bedre ) ...
    knus♥

    SvarSlet