tirsdag den 15. maj 2012

Flere gaver....

Kørte du til Aalborg for et blogtræf??
Jep - det var lige hvad jeg gjorde♥
Ok, det er en 2 timers kørelse - MEN hvad var udsigten??
En masse spændende mennesker, ny ideer og en opladning der siger spar to!

Jeg havde gjort det hyggeligt på tur op, for jeg havde taget et par skønne damer med.
Disse skønne damer, syntes jeg skulle have noget for at tage dem med op at køre.
Flet og Sjov overrakte mig en flaske brombærvin - det vil sige hendes mand gjorde og sagde tak ;o)
Jeg har aldrig smagt brombærvin før, så det bliver spændende at smage.
Ved Randers samlede vi I brug igen op. Hun havde lavet disse søde strikkepinde-brocher, og syntes jeg skulle have dem.

Jeg syntes det bare er hyggeligt at have nogle at snakke med på turen op gennem Jylland :o)
Tak de damer ♥

3 kommentarer:

  1. Selv tak, fordi jeg måtte køre med, og som husbond sagde så havde han jo fri lidt imens (nåe ja, og så var der lige den med telefonen han ikke tog også). Og hold op hvor gik tiden hurtigt i din bil ...

    SvarSlet
  2. Ja selv tak da ;) og fordi at du gad at tage mig med igen. I din bil flyver man jo nærmest til Aalborg, bare der ikke er røde og hvide skilte i nærheden ;)

    SvarSlet
  3. Heldige dig :-)
    Håber i havde en rigtig dejlig dag. Bliver godt nok misundelig når man ser alle de skønne workshops og sponsorgaver :-)

    SvarSlet