torsdag den 24. maj 2012

Godmorgen....

Drengene er taget af sted og jeg har lige tjekket mine mails.
Hvad med Manden?? skal han ikke af sted??
Næ, nej  gid han skulle. Forstå mig ret.
Manden ligger fortiden på langs. Manden har en dårlig ryg og passer også godt på den, men han skulle ligeeee.....
Så fik han diskopolaps for 3. gang! Første gang var i 2003 og anden gang 2005/6.
Nu er han på medicinsk behandling, for han har heldigvis ikke nogle nerver i klemme.
Hyggeligt, at han sådan ligger der på stuegulvet ;o)    Vi gør det hyggeligt og tager det med et lille smil, tror også det hjælper.

Nu vil jeg gøre det lidt rart for ham og lave en kop frisk kaffe. Jeg trænger også til min morgenkaffe ♥

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor trist. Godt du er der til at hygge lidt om ham:-)

    SvarSlet
  2. årh den stakkels mand :o( ...godt han har dig til at hygge om sig ...
    knus og og bedring med ham

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring til ham.

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring til ham.

    SvarSlet