fredag den 11. maj 2012

Krea.........

Møde med de kreative kvinder; GitteHelle og Birgit.
I går stod den på at skære stimler og sy dem sammen. Vi skulle bare lege med strimlerne, sy dem sammen, stryge, skære igen og sy dem sammen endnu engang.
Gitte og Helle var af en anden mening, de ville heller sy Log Cabin. Så det fik de hjælp til.
Birgit, "den lydige elev" gjorde, som jeg foreslog. Hun syede strimmler sammen og flere strimmler. Kig ind hos hende og se hvad hun fik lavet.

Sidst på aften lød det. Det her skal vi gøre igen. Jeg vil også gerne lave de der firkanter.
Så vi er på maskin-patchwork igen om 14 dage.
Skønt at give sine tips fra sig og andre kan bruge det.

Tøser, vi syer bare flere strimmler sammen næste gang :o)


7 kommentarer:

  1. Ja, jeg gør altid hvad jeg får besked om, jeg er nemlig den nemme elev. Tænk om vi alle var som de 2 andre ;) Tak for hygge. Glæder mig til min egen maskine kommer hjem, så jeg kan øve mig endnu mere.. Vi ses i morgen til blogtræf !

    SvarSlet
  2. Lyder til at have været en rigtig god aften !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Så, så........vi gjorde da også hvad Henriette sagde;-)
    Glæder mig helt vildt til næste gang....... Jeg kan jo ikke forsætte herhjemme da jeg ikke har en linial:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, i gjorde og i var dygtige ♥
      Du må ud og have en god stor lineal.

      Slet
  4. Det var så skøn en aften <3 Tak til den kompetente og tålmodige lære :-)

    SvarSlet