onsdag den 30. maj 2012

Tørklæde......

Blomstertørklædet designet af Marianne Middelhede Jensen er færdig.
Det var et færdig kit jeg købte på kreative messe i Fredericia sidste oktober.
Kitet indeholdte ca. 80 g lilla, 10 g i hver blomster farve og så lidt til en mariehøne.
26 blomster og en mariehøne pynter tørklædet.
Jeg var lidt bekymret - 26 blomster - ak ak - det tog ingen tid. Der var tre slags blomster. Jeg strikkede flere blomster på engang. Det kunne jeg med de 2 slags blomster, den sidste slags skulle vendes og drejes, så de blev strikket enkelt vis.
Jeg glæder mig til at have det på, så det rigtig kan vises frem :o)

5 kommentarer:

  1. hvor er det fint. Er det strikket og valket?

    Jeg har lavet vild mange hvor jeg har filtet karteflot:O)

    SvarSlet
  2. Wauw, det er blevet flot <3

    SvarSlet
  3. Waaaaaaaaaaauuuuuw!

    SvarSlet
  4. Super flot tørklæde ;)
    Kh Gitte

    SvarSlet