tirsdag den 18. december 2012

Bog 10

Mary Higgins Clark "Skyggen af et smil"
Det trængte jeg til, en bog med spænding, en bog med en handling. Kan man lide at læse hvad Mary Higgins Clark skriver, så grib bare fat om dette eksemplar.

Bogen hander om en 31-årig børnelæge i New York. Hendes far var adopteret og han fandt aldrig sine biologiske forældre.
Der findes en noget aldrende person, som ved hvor børnelægen stammer fra og at hun er den retmæssige arving til en formue.
Så sker der ting og sager. Når denne ældre person at fortælle børnelægen, hvor hun kommer fra. Hvem kan børnelægen stole på, for er der nogen som har en skjult dagsorden?

Vil i vide mere, så læs bogen. Jeg vil ikke afsløre noget.

3 kommentarer:

  1. Uh - en børnelæge? Lyder spændende!

    SvarSlet
  2. Jeg var ikke klar over at der var kommet en ny bog af Mary Higgins Clark. Jeg er glad over at du gjorde opmærksom på det, da jeg har læst alle hendes øvrige bøger. Tak for det, nu skal jeg fluks bestille den på biblioteket og håbe at jeg får tid til at læse den :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har læst alle Mary Higgins Clarks bøger og jeg elsker dem. Hun skriver så godt. Kan kun anbefale hende ;)

    SvarSlet