fredag den 7. december 2012

Hjerter.....

Store julehjerter ♥
Jeg købte noget jersey-garn i Stof og Stil for en måneds tid siden.
Det er nu blevet til 9 store julehjerter.
De 5 hjerter hænger i de små ruder vi har ved siden af hoveddøren. De fylder næsten hele ruden ud, men det gør ikke noget.

De sidste 4 hjerter er sendt med Manden på arbejde. Manden tog i onsdags en kagedåse fyldt med pebernødder, store julehjerter, store juletræer og julesokker på snor med på arbejde. Det var ikke Manden, som syntes der manglede julepynt på kontoret - næ :o)

Manden var blevet spurgt om jeg ikke lavede noget pynt til dem. Helt sikkert sagt i en spøg. Jeg tænkte "det skal de da have" Der er grænser for hvor meget julepynt jeg kan hænge op her hjemme. Hjerterne blev hæklet mens jeg ventede på at pebernødderne blev bagt. Noget skulle jeg da lave de 10 min, der var mellem pladerne.
Juletræerne sidder også på rygraden, så mens drengene så "Die Hard 1" hæklede jeg juletræer.

Nu er jeg så bare spændt på om de får julepynten hængt op. Der fulgte nål og tråd med, så ingen undskyldninger der. Jeg må vente helt til torsdag inden jeg kan få min nysgerrighed tilfredsstillet.
Mere om det senere.
Der er lige blevet visket i min øresnegl, at der er pyntet op - informationen var bare ikke kommet helt frem til mig :o)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser de fine ud! Har du ikke en opskrift som du vil lægge ud? :)
    God dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. kik her
      http://karlssonskludeskab.blogspot.dk/2012/01/diy-hklet-hjerte-til-pynt-til-pjank-til.html

      Slet
  2. Hvor er de fine, de hjerter.

    SvarSlet