fredag den 7. december 2012

God weekend....

lånt her
Manden og jeg sidder i flyveren og er på vej til Paris.
Vi har hele weekenden for os selv. Drengene er så store at de kan være alene hjemme i længere tid.

En hel weekend i Paris! Det skal blive skønt og jeg kan tage af sted med en god samvittighed. Bedstefar er blevet sendt godt afsted på hans sidste rejse.

Manden skal til konference mandag-onsdag i Paris, så det var helt oplagt at tage afsted idag fredag.
Skønt at kunne holde weekend i Paris! Det kan varmt anbefales. Vi har gjort det 2 gange tidligere.
Væk fra det hele ☺for så at komme hjem igen til det hele ♥

Jeg glæder mig til Paris i december. Vi skal helt sikkert på en eller flere af julemarkederne. Men vigtigtisk af alt - vi skal bare gå og holde hinanden i hånden og nyde Paris ♥

God weekend ♫♪

6 kommentarer:

  1. Åhh Henriette, det lyder vel nok dejligt. Rigtig god tur. Knus

    SvarSlet
  2. Må i nyde Paris og hinanden !

    SvarSlet
  3. Ih, hvor det lyder skønt. Jeg nøjes med en endagstur til København, men det er nu heller ikke så skidt....

    SvarSlet
  4. Åhhh. Ved godt, at misundelse er en grimmer fætter, men lige nu, ville jeg ønske det var mig.

    Paris ved juletid !!........ er bare en fantastisk oplevelse
    og jeg ønsker jer en skøn, skøn tur.


    SvarSlet
  5. Rigtig god tur - og god fornøjelse :)

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det dejligt - Rigtig god tur

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet