onsdag den 6. juli 2011

Syrummet..................

Mit syrum ser farligt ud - se selv.
Jeg er igang med at skære firkanter ud af cowboy-bukser. For 12 år siden var jeg igang med det samme. Da syede jeg et picnic-tæppe lavet af cowboy-bukser og skovmands-skjorter. Jeg købte nogle billige bruge i genbrugen.
De sidste år har jeg samlet til side af cowboy-bukser, da jeg gerne ville have et tæppe mere. Heldigvis havde jeg skåret for mange firkanter sidst og havde gemt dem.
Nu er der 256 firkanter og jeg er gået i gang med at sy dem sammen. Cowboyen er bagsiden af tæppet.
Samtidig kan jeg indvide min nye sy-stol. En lilla JellyFish. Jeg sidder rimlig godt på den. Jeg sidder lidt højt, måske er det ok ellers lukker jeg lidt luft ud - ja ja af JellyFishen selvfølgelig.

3 kommentarer:

  1. Det var en spøjs stol! Her har syrummet bredt sig til stuen, hvor jeg normalt ikke bruger mange minutter her om sommeren, så....

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se tæppet færdigt. God ide.

    Hvor ser den stol sjov ud. Det må jeg lige google.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt huske dengang cowboystoffet blev brugt til meget mere og andet end bukser. Jeg havde bla. en fed skuldertaske og en bøllehat, men det er vist mere end 12 år siden for mit vedkommende ;)

    SvarSlet