fredag den 23. september 2011

Hey...................

Hvor blev den uge lige af?
Ved det ikke!
Nye indlæg siden mandag?
Malet vinduerne til drivhuset?
Er de sidste lister malet til drivhuset?
Trænet til Smuk Kvindeløb?
Nej :o(

Vasket tøj?
Købt ind?
Hentet børn?
Gjort huset rent?
Hovedpine?
Ja!

Besøg af Birgit og Gitte ?
JA JA JA JA
Var det hyggeligt?
Gik snakken?
Fik vi nørklet?
Skal vi mødes igen?
JA JA JA JA
De søde piger havde en noget med til mig - det var alt formeget - for bare det at de ville komme var en gave i sig selv.
Birgit havde en flaske med deres hjemmelavede ribsvin med - den vil jeg glæde mig til at smage.
Gitte  havde en af hendes bokse med - den skal passe på de strømper jeg har gang i.

Tak - for en hyggelig aften
Tak - for en god snak
Til vi ses igen ♫♪

4 kommentarer:

  1. Hej Henriette. Selv tak for en dejlig aften! Og god snak, som om vi havde kendt hinanden længe.. Nu kan vi så glæde os til at ses igen om 14, okay 13 dage! Og jeg har allerede genopfrisket opslagningen til toe-up sokkerne. Bare jeg ikke glemmer det igen ;-)

    God weekend til dig og familien.

    Kram Gitte

    SvarSlet
  2. Ja, tiden flyver afsted. Og nu sidder jeg her og blogger, selvom jeg har en liste så lang over ting, som jeg SKAL have færdige i dag. Suk

    God fredag til dig.

    SvarSlet
  3. Et lille mini blogtræf, åh så hyggeligt.

    Ja, en uge flyver hurtigt.

    Kram og god weekend

    SvarSlet
  4. Hej Henriette ! Tak for en dejlig aften. Jeg var helt høj i hatten da jeg kom hjem. skulle tidligt op men havde svært ved at falde til ro. Skøn karma. Dejligt at møde så friske piger :) Glæder mig til næste gang !

    SvarSlet