fredag den 16. september 2011

Musik.................

Er det ikke smart?
Man høre noget musik i radioen, og vil gerne høre mere.
Måske høre man lige navnet på kunsteren eller på stykket - wupti ind på BibZoom.dk og her er man måske heldig at finde lige det stykke musik.
Alex Nyborg Madsen spiller alt slags musik på P4 om eftermiddagen. Sidst jeg hørte til Madsen spillede han noget med Rugsted & Kreutzfeld.
Dem ville jeg gerne høre mere af - så ind på BibZoom.dk og søge på Rugsted og Kreutzfeld.

Hvad skal jeg vælge???
En opsamlingen - den tager jeg. Efter 5 min. høre jeg Rugsted & Kreutzfeld på bærbaren koblet op på anlægget.
Manden kom hjem og blev glad for genhøret med Rugsted & Kreutzfeld. Da vi ikke har nogen cd med gruppen, skrev manden dem straks på hans ønskeseddel.

BibZoom har meget musik og man låner musikken i en uge, derefter virker musikfilerne ikke mere. Men så har man også haft tid til at beslutte sig for om det er en gruppe man skal have købt noget af.

Jeg bruger BibZoom meget i perioder ☺

2 kommentarer:

  1. Tak for et godt link, det maa jeg skrive mig bag oeret.

    SvarSlet
  2. Lin - du kan bruge det hvis du har lånerkort til et dansk bibliotek :o)

    SvarSlet