fredag den 9. september 2011

ny Ping............

På med dutten Danmark................
Inspireret af Miss AD - har vores dejlige Espace fået en smart dut på krogen.
Jeg har siden Miss AD vidste hendes fine dutter, tænkt på hvad der skulle på min kugleskjuler.
Der skulle en på og mand blev ikke spurgt, for det er mest mig der køre i Espacen og hans bil er ikke en rigtig jyde bil, for C3'eren har ikke nogen krog.
Jeg har tænkt på blomster, nissehue (måske i december, men shyyy), gris, men det blev til en ny lille Pingo.

Manden kiggede på mig "en pingvin mere!" og drengene sagde "Mor, du er halv tosset"
Næ nej, ikke halv - jeg har det godt med at være hel ♥

Jeg fulgte Miss AD's vejledning, men min hækle fasthed er noget strammere end hendes. Miss AD har 27 masker rundt, hvor jeg skulle bruge 40 masker - ellers kunne jeg slet ikke få dutten på.
Måske er jydekrogen større end den på sjælland ;o)  (pjat)
Det blev selvfølgelig hurtig løst ved lidt optrævling og mere udtagning og næsten wupti, så er pingvinen på dutten.

Så køre du bag ved en sølv grå Espace med en pingvin på slæb - så er det bare mig ♫♪

9 kommentarer:

  1. Hihihihi... den er sød... Har selv kørt rundt med en pondus sparebøsse i mange år, som dut...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Han skal gok bringe smil frem ;)
    Sød det er han.

    Yt

    SvarSlet
  3. Nej hvor fint... Jeg har også lige lavet min første pingu efter din opskrift... Uploader billede og linker senere...

    God dag :-)

    SvarSlet
  4. Nej, Henriette, hvor er den da fin. Mon min lysegrønne Espace skal have en tut på den rustne krog..... (det bliver vist ikke lige nu, for der er andet på pindene.

    SvarSlet
  5. Yes, jeg har en gul fox, så måske en ræv skal se lyset inden længe ?

    SvarSlet
  6. Hvor er den sjov, jeg må vist hellere igang. Syners det var en vildt sjov ide.

    SvarSlet
  7. Hvor kan jeg evt finde en opskrift? Den er virkelig sød

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Opskriften er min ;o)
      Du kan sende mig en mail ♥

      Slet